1 - Zanim się obudzę - 7
2 - Ouija: Narodziny zła - 6
3 - Gra Geralda - 6
4 - Hush - 4
5 - Absentia - 3
6 - Oculus - 3
(Nawiedzony dom na wzgórzu - 9/10)
1. Hush - 9/10
2. Oculus - 8/10
3. Zanim się obudzę - 7/10
4. Gra Geralda - 6/10